5 odpowiedzi do “Zoptymalizowany CPM na Facebooku”

    1. Po zmianie, nie możemy już standardowo wybrać w jakim modelu chcemy się rozliczać. Facebook zapewnia, że po wybraniu celów, reklama będzie tak targetowana, aby były one lepiej realizowane. Z naszych doświadczeń wynika, że zoptymalizowany CPM lepiej wpływa na wysoki CTR, co przekłada się także na wzrost liczby fanów.

        1. Pani Patrycjo, to zależy od celów jakie chcemy osiągnąć. W przypadku promocji strony, gdy celem jest pozyskanie fanów, Facebook udostępnia opcję „Zyskaj więcej polubień strony” i rozliczamy się wtedy w modelu CPM. Podobnie jest, gdy chcemy promować konkretne posty na stronie (zawsze oferta jest optymalizowana przez Facebooka, aby jak najlepiej osiągnąć konkretne cele, tzn. jest kierowana do tych osób, w przypadku których prawdopodobieństwo wykonania oczekiwanego działania jest największe). Możemy także ręcznie ustawić kwotę jaką chcemy płacić za każde kliknięcie (CPC) lub tysiąc wyświetleń (CPM). Są to zaawansowane opcje reklamowe skierowane do doświadczonych reklamodawców. Jeżeli płacimy za kliknięcia, nasze reklamy nie są optymalizowane i może się okazać, że zapłacimy sporo za kliknięcia, a wcale nie przełoży się to na wzrost liczby fanów.

  1. Co ciekawe Opera jako niewspierana przeglądarka nie pokazuje nadal stary wybór modelu naliczania kosztów i nie ma tam wzmianki o celach!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *