TOP 5 najładniejszych marek na Twitterze

W erze social media profile marek w różnych serwisach społecznościowych często są bardziej popularne od tradycyjnych, klasycznych stron internetowych firm. Powodem takiego stanu rzeczy jest przede wszystkim, to że w mediach społecznościowych spędzamy znacznie więcej czasu niż na jakichkolwiek innych witrynach. Kolejnymi ważnymi czynnikami jest możliwość bezpośredniego „dialogu” z marką, ciekawe treści na stronach, generowane również przez samych użytkowników, a także uczestniczenie w zabawie, najczęściej przejawiającej się w formie angażujących aplikacji, konkursów, czy komunikatów na Tablicy. Powyższe fakty sprawiają, że prowadząc kampanię w mediach społecznościowych, w pierwszej kolejności powinniśmy zadbać o wygląd naszej wizytówki (jeśli będzie brzydka, to jest mała szansa na to, że użytkownik na nią powróci). Jeśli pamiętacie czasy świetności MySpace, to wiecie zapewne, że wygląd profili był na nich bardzo mocno spersonalizowany. Te czasy jednak minęły wraz ze wzrostem popularności Facebooka, w którym dostosować wizualnie do swoich potrzeb możemy praktycznie tylko avatar o wymiarach 200 x 500 pikseli oraz zakładki profilowe. Może zmieni to wprowadzenie Timeline dla stron, co podobno ma zostać ogłoszone 29 lutego podczas Facebook Marketing Conference.

Jeśli chodzi o inne serwisy, to designerzy nudzą się w nich jeszcze bardziej (m.in. Google+, Pinterest). Za to Twitter, pomimo wszystkich swoich ograniczeń mikrobloga, daje im całkiem duże pole do popisu, o czym przekonacie się poniżej. Spośród 100 najpopularniejszych światowych firm na Twitterze, wybraliśmy 5, które prezentują się najładniej.

5. CNN Breaking News

Prosto i elegancko jednocześnie – tak prezentuje się oficjalny profil największej telewizji informacyjnej na świecie. W założeniu autorów najpewniej w jak największym stopniu miał przypominać witrynę CNN, co udało się zrealizować nie najgorzej.

4. Pitchfork
Strona popularnego serwisu muzycznego Pitchfork prezentuje się efektownie i dużo atrakcyjniej pod względem wizualnym od samego vortalu.
3. Whole Foods Market
O tej marce było już głośno ze względu na kampanię marketingową organizowaną na Twitterze. Wygląd strony jest elegancki i nienachalny, całkiem przyjemnie się na niej przebywa.
2. LIFE
Profil popularnego amerykańskiego czasopisma, które ukazywało się przez 114 lat (obecnie już tylko w Internecie), w tle ma okładki papierowych wydań magazynu, co bardzo ładnie się prezentuje, podobnie zresztą jak sam serwis.
1. National Geographic
Chociaż większość z nas wolałaby pewnie, żeby zima się wreszcie skończyła, to trzeba przyznać, że ta na stronie National Geographic prezentuje się pięknie. Cóż, od kogo, jak od kogo, ale od fotografów Nat Geo oczekujemy zapierających dech w piersiach fotografii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *