OX Media wprowadza nowości na rynku rekrutacyjnym

Rosnąca popularność portali społecznościowych skłania marki do inwestowania w Social Media Marketing. Kampanie na Facebooku realizowane są najczęściej przez zewnętrzne agencje Social Media, które planują i wdrażają strategie działania. W przypadku branż specjalistycznych, outsourcing nie jest jednak dobrym rozwiązaniem – wiąże się bowiem z gruntownym przeszkoleniem danego zewnętrznego specjalisty, który i tak nie jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania, związane np. ze specyfikacją techniczną danego produktu marki.
Na rynku pojawiła się jednak nowa propozycja – kompleksowa rekrutacja pracowników do wewnętrznych działów Social Media w firmach.

– Jako praktycy na co dzień zajmujący się zagadnieniami Social Media czy marketingu internetowego wiemy dokładnie, jakie umiejętności oraz cechy charakteru są szczególnie pożądane u kandydatów. Rekrutujemy, szkolimy, a także tworzymy dedykowane strategie działań, które są później realizowane przez wyłonionych w czasie rekrutacji pracowników – tłumaczy Dariusz Szpak, Marketing Manager Agencji Kreatywnej OX Media.

Usługa rekrutacji do wewnętrznych działów Social Media jest bardzo popularna za granicą. W Polsce jako pierwsza została zaoferowana przez Agencję OX Media.

Jedna odpowiedź do “OX Media wprowadza nowości na rynku rekrutacyjnym”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *