OX Media wprowadza nowości na rynku rekrutacyjnym

Rosnąca popularność portali społecznościowych skłania marki do inwestowania w Social Media Marketing. Kampanie na Facebooku realizowane są najczęściej przez zewnętrzne agencje Social Media, które planują i wdrażają strategie działania. W przypadku branż specjalistycznych, outsourcing nie jest jednak dobrym rozwiązaniem – wiąże się bowiem z gruntownym przeszkoleniem danego zewnętrznego specjalisty, który i tak nie jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania, związane np. ze specyfikacją techniczną danego produktu marki.
Na rynku pojawiła się jednak nowa propozycja – kompleksowa rekrutacja pracowników do wewnętrznych działów Social Media w firmach.

– Jako praktycy na co dzień zajmujący się zagadnieniami Social Media czy marketingu internetowego wiemy dokładnie, jakie umiejętności oraz cechy charakteru są szczególnie pożądane u kandydatów. Rekrutujemy, szkolimy, a także tworzymy dedykowane strategie działań, które są później realizowane przez wyłonionych w czasie rekrutacji pracowników – tłumaczy Dariusz Szpak, Marketing Manager Agencji Kreatywnej OX Media.

Usługa rekrutacji do wewnętrznych działów Social Media jest bardzo popularna za granicą. W Polsce jako pierwsza została zaoferowana przez Agencję OX Media.

Jedna odpowiedź do “OX Media wprowadza nowości na rynku rekrutacyjnym”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *