Jaka marka laptopów najczęściej pojawia się w polskim Google? Rankingi, blogi tematyczne, czy artykuły specjalistyczne – gdzie użytkownicy sprawdzają opinie poszukując swojego idealnego laptopa? O czym piszą internauci i na co najczęściej narzekają posiadacze przenośnych komputerów?
Opinia jest potężną siłą. Zarówno ta wymieniana między ludźmi podczas rozmów, jak również ta w komentarzach internetowych. Opinia wpływa na wyniki sprzedażowe w modelu tradycyjnym, jak i w sieci. Według badań TNS OBOP: 59% polskich internautów prowadzi wirtualne dyskusje o markach i produktach. Z kolei CBOS wskazuje, że aż 93% internautów opiera swoje decyzje zakupowe na znalezionych w internecie opiniach. Co więcej do najczęściej kupowanych przez internet produktów obok odzieży i obuwia należy sprzęt elektroniczny. W związku z tym oraz wprowadzeniem na rynek nowej usługi zarządzania reputacją – OX Reputation, Agencja OX Media przygotowała infografikę oceniającą reputację największych marek laptopów w Google.
2 odpowiedzi do “Komu sprzyjają opinie w wyszukiwarkach? Laptopy.”