Komu sprzyjają opinie w wyszukiwarkach? Laptopy.

Jaka marka laptopów najczęściej pojawia się w polskim Google? Rankingi, blogi tematyczne, czy artykuły specjalistyczne – gdzie użytkownicy sprawdzają opinie poszukując swojego idealnego laptopa? O czym piszą internauci i na co najczęściej narzekają posiadacze przenośnych komputerów?

Opinia jest potężną siłą. Zarówno ta wymieniana między ludźmi podczas rozmów, jak również ta w komentarzach internetowych. Opinia wpływa na wyniki sprzedażowe w modelu tradycyjnym, jak i w sieci. Według badań TNS OBOP: 59%  polskich internautów prowadzi wirtualne dyskusje o markach i produktach. Z kolei CBOS wskazuje, że aż 93% internautów opiera swoje decyzje zakupowe na znalezionych w internecie opiniach.  Co więcej do najczęściej kupowanych przez internet produktów obok odzieży i obuwia należy sprzęt elektroniczny. W związku z tym oraz wprowadzeniem na rynek nowej usługi zarządzania reputacją – OX Reputation, Agencja OX Media przygotowała infografikę oceniającą reputację największych marek laptopów w Google.

2 odpowiedzi do “Komu sprzyjają opinie w wyszukiwarkach? Laptopy.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *