Luksusowo na Facebooku – Porsche Polska case study

Jak w ciekawy sposób przekazać informację o specjalnej ofercie luksusowego modelu samochodu i zaangażować fanów marki na Facebooku? Agencja OX Media, odpowiedzialna za działania dla marki Porsche Polska na Facebooku, stworzyła aplikację konkursową, która promowała najważniejsze zalety modeli Panamera.

W lipcu i sierpniu trwała kampania promocyjna modelu Porsche Panamera, wyróżnionego niedawno tytułem Auto Lider 2011 (w kategorii auto luksusowe) w największym motoryzacyjnym plebiscycie w Polsce organizowanym przez tygodnik „MOTOR” i miesięcznik „AUTO MOTO”.  Kampania objęła także Internet, w tym media społecznościowe.

Celem aplikacji konkursowej było dotarcie do grupy docelowej marki z komunikatem o ofercie specjalnej przy zakupie modelu Panamera w lipcu i sierpniu. Przez quiz użytkownicy mogli dowiedzieć się m.in. o historii modelu, elementach wyposażenia, możliwościach, oraz specyfikacji technicznej.

Konkurs składał się z czterech tygodniowych etapów.

Efekty kampanii:

842  – instalacje aplikacji

5 520  – liczba nowych fanów

1 076 976 osób  – zasięg kampanii reklamowej (liczba osób, które zobaczyły  zdarzenia sponsorowane lub reklamy w ramach tej kampanii)

2 100 – liczba odsłonięć  wygenerowanych przez zdarzenia opublikowane przez aplikację

Realizacja: OX Media. Przejdź na stronę Porsche Polska na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *