Fortune 500 w social media – infografika

Social media są doskonałym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć zasięg swojej komunikacji marketingowej, zlojalizować klientów, a nawet zwiększyć sprzedaż. Społeczności są już obecne niemal wszędzie (przypomnieć trzeba chociażby fakt, że wyszukiwarka Google wprowadziła tzw. „social search”, gdyż jej tworcy doskonale zdają sobie sprawę, że rekomendacje znajomych są dla nas jedną z najistotniejszych rzeczy, które pomagają podejmować decyzje (w tym zakupowe). Wielkie światowe koncerny już dawno zdały sobie z tego sprawę, a obecność w ich strategii marketingowej coraz nowych kanałów i narzędzi social media jest na porządku dziennym.

Firma GO-Gulf.com przygotowała infografikę na temat firm z listy 500 Fortune i wykorzystania przez nich mediów społecznościowych do własnej promocji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *