Agencja OX Media pro bono dla Teatru Grodzkiego

 

 

Agencja OX Media przeprowadziła szkolenie z zakresu Social Media dla Teatru Grodzkiego. Podczas 8 godzinnych warsztatów przekazano wiedzę dotyczącą potencjału nowoczesnych mediów społecznościowych, metodologii tworzenia strategii działań oraz umiejętności sprawnej komunikacji z Internautami.

 

Praktyczna wiedza, którą przekazujemy, pomaga firmom zrozumieć mechanizmy działań
w Social Media oraz uczy, jak praktycznie wykorzystać narzędzia społecznościowe do realizacji celów marketingowo-biznesowych – mówi Dariusz Szpak, Marketing Manager Agencji.

 

Na szkoleniu dla Teatru Grodzkiego jednak się nie skończy – dział szkoleń Agencji ma być intensywnie rozwijany. OX Media już planuje cykl szkoleń na uczelniach wyższych, które mają dotyczyć wizerunku studenta w Social Media i tego, jak wykorzystać go, aby zwiększyć swoje szanse na znalezienie wymarzonej pracy.

 

W proponowanej przez OX Media tematyce szkoleń dla firm znalazły się takie zagadnienia jak Social Media Marketing, Employer Branding,  Employee Branding oraz warsztat z zakresu tworzenia strategii Social Media oraz komunikacji kryzysowej. Agencja stawia jednak przede wszystkim na indywidualne warsztaty in-company, których tematykę dobiera do potrzeb i sytuacji rynkowej klienta.

Redakcja OX Press
Up Next

Powiązane Posty


Notice: Korzystanie z get_currentuserinfo uznawane jest za przestarzałe od wersji 4.5.0! Zamiast tego użyj wp_get_current_user(). in /home/oxpress/domains/oxpress.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 3830

There are no comments yet