AdStandard 2013

W dniach 7-8 marca będziemy świadkami najważniejszego wydarzenia branży reklamowej – Konferencji AdStandard 2013 w Courtyard by Marriott Warszawa.

Reklama internetowa pod względem dynamiki wzrostu na polskim rynku, przyćmiewa wszystkie pozostałe jej formy. Coraz bardziej efektywne wydają się być działania reklamowe prowadzone w internecie, dzięki coraz to nowszym narzędziom.

Merytoryczne doznania podczas spotkania zapewnią autorytety branży reklamowej: Andrzej Furtak (Agency Product Consultant, YouTube), Marcin Renduda (Dyrektor sprzedaży, IDG Poland S.A.), Tadeusz Żórawski (Prezes, Universal McCann) czy Maciej Kossowski (CSO, Członek Zarządu, Grupa Onet.pl S.A.) to jedni z prelegentów AdStandard 2013. Zadbają, aby informacje dostarczone uczestnikom były jak najbardziej aktualnie i praktyczne w zastosowaniu przez przedsiębiorców.

Wybrane trendy 2013 roku, które zostaną omówione podczas Konferencji:

  • Reklama w Social Media
  • Wykorzystanie rich media w reklamie mobilnej
  • Nowe Technologie: Digital Out of Home, ambient, Augmented Reality
  • Marketing Automation – lead generation, zarządzanie bazami danych
  • Retargeting: CPA – precyzyjne targetowanie, real time bidding
  • Aktywizacja sprzedaży dzięki reklamie

Poza tym uczestnicy zagłębią się w czynniki, które wpłynęły na sukces najlepszych kampanii SEO/SEM. Dowiedzą się również jak kształtuje się rynek reklamowy, w co należy inwestować a co jest nieefektywne oraz jakie trendy będą obowiązywały w marketingu w 2013, a wszystko to poparte najnowszymi badaniami mediów i doświadczeniem najlepszych specjalistów.

Jednym słowem dowiecie się:

  • Jakie działania podjąć w celu dostosowania strategii marketingowej do zmieniających się trendów na rynku reklamowym.
  • Jak nie pozostać w tyle za konkurencją i wykorzystywać nowe możliwości, jakie niosą ze sobą nowoczesne formy reklamowe.

Każdego roku AdStandard cieszy się bardzo dobrą opinią w branży, nie tylko pod kątem samej organizacji, również przez cenne i przydatne przedsiębiorcom i marketerom informacje, przygotowujące do implementacji najnowszych trendów w działalność firmy. Koszt uczestnictwa w tej prestiżowej konferencji to 1390 zł netto (+23% VAT). Więcej szczegółów i informacji o wydarzeniu możecie znaleźć pod adresem: http://www.adstandard.pl/13ads.

Redakcja OX Press
Up Next

Powiązane Posty


Notice: Korzystanie z get_currentuserinfo uznawane jest za przestarzałe od wersji 4.5.0! Zamiast tego użyj wp_get_current_user(). in /home/oxpress/domains/oxpress.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 3830

There are no comments yet