10 najbardziej wpływowych osób w branży interaktywnej

Zanim Kominek ogłosi swój coroczny ranking najbardziej wpływowych blogerów, postanowiliśmy sprawdzić kto z branży internetowej ma największą siłę rażenia na polskim Facebooku.

Odkąd we wrześniu 2011 roku Facebook wprowadził opcję subskrypcji, umożliwiając tym samym tworzenie relacji asymetrycznych znanych z Twittera, czy Google+, całkiem sporo osób zdążyło zbudować sobie liczne grono obserwujących. I chociaż nasze zestawienie to raczej zabawa (wiele bardzo wpływowych osób w branży nie pozwala na subskrybowanie swojej aktywności na Facebooku), to z pewnością ma jakieś uzasadnienie w rzeczywistości.

Pod uwagę wzięliśmy redaktorów największych branżowych mediów: SprawnyMaketing.pl, Interaktywnie.com, Socjomania.pl, InternetStandard, AntyWeb, Spider’s Web, mediarun.pl, Media & Marketing Polska, Magazyn Proseed, Online Marketing Polska, Brief, SEM Specialist, SocialPress.pl, Media2.pl, webshake.tv, członków IAB Polska i Startup School, a także branżowych grup na Facebooku: E-Commerce Poland, Social media, PL Google+ (branża social media), Geolokalizacja.
Nie wzięliśmy pod uwagę Fan Page’y osób lub blogów, a także stron na Facebooku bezpośrednio kojarzonych z daną osobą, np. Gadzinowski.pl.

6 odpowiedzi do “10 najbardziej wpływowych osób w branży interaktywnej”

    1. @jenerał, zdajemy sobie sprawę, że liczba subskrypcji nie jest do końca miarodajna, co podkreśliliśmy w artykule. Chyba żadne dane liczbowe nie są zresztą w stanie w stu procentach określić, kto jest bardziej „wpływowy”, dlatego napisaliśmy również, że nasze zestawienie to bardziej zabawa niż odzwierciedlenie rzeczywistości 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *